Čechy v dubnu zajímalo jediné… Na co myslí Káťa Pechová? Soutěž Hitrádií se stala jarním fenoménem českého éteru. - Radiohouse

Čechy v dubnu zajímalo jediné… Na co myslí Káťa Pechová? Soutěž Hitrádií se stala jarním fenoménem českého éteru.

„Na co sakra myslí?“ Přesně tahle otázka hýbala během jara celým Českem. Soutěž „Na co myslí Káťa Pechová“ zapojila stovky tisíc lidí, kteří se pokoušeli rozluštit jednu jedinou myšlenku moderátorky ranní show Hitrádií Snídaně šampionů – a vyhrát za ni život měnící částku: 500 000 Kč.

Zábavný koncept s jednoduchými pravidly se proměnil ve společenské téma a rozhlasový „talkabout“ číslo jedna. V práci, doma i na výletech lidé tipovali, hádali a posílali své nápady – někdy s vážností, jindy se smíchem. Hlavní výhru nakonec získala paní Helena z Brna, která jako jediná trefila přesně to, co měla Káťa v hlavě. „Když mi došlo, že je to správně, byl to šok. Tohle se přece normálním lidem nestává! Díky Hitrádiu jsem měla pocit, že se může stát cokoliv,“ řekla dojatá výherkyně Helena.

Soutěž postavená na originálním nápadu, zábavnému rozporu mezi myšlením muže a ženy a dobré náladě slavila úspěch i díky masivnímu zapojení posluchačů napříč regiony. Každý mohl hrát – a každý se mohl bavit. Z rádií zněly tipy, emoce, smích i napětí.

13 milionů důvodů k radosti

Kampaň zaznamenala přes 13,4 milionu kontaktů a zapojila více než 800 tisíc unikátních posluchačů. Ale čísla stranou – důležité je, že Hitrádio opět přineslo zábavu, o které se mluví, a zážitek, který spojuje. Do Klubu posluchačů Hitrádia se během měsíční akce přihlásilo téměř 5000 nových lidí.

Bylo to neuvěřitelné, lidé zastavovali na ulici nejen Káťu, ale také nás, a všichni se ptali na jediné. Psali nám tisíce zpráv, během soutěžních kol jsme měli desetitisíce nepřijatých hovorů, bylo to opravdu intenzivní. Věříme, že rádio má být nejen zdrojem hudby, ale i radosti. Chceme lidem zlepšovat dny a dávat jim důvod se smát, zapojit, těšit se. A přesně to se u Káti povedlo. Tohle byla jedna z těch kampaní, na které nezapomeneme,“ uzavřel programový ředitel sítě Hitrádií Michal Merenda.