Radiohouse představil klientům „Žlutou knihu budování značky“ Michala Pastiera - Radiohouse

Radiohouse představil klientům „Žlutou knihu budování značky“ Michala Pastiera

Radiohouse uspořádal exkluzivní setkání s klienty a partnery v inspirativních prostorách Rudolfovy slévárny Pražského hradu. Hlavním bodem programu bylo představení „Žluté knihy budování značky“ – úspěšné publikace Michala Pastiera, jednoho z nejuznávanějších odborníků na brand-building v Evropě.

Během dopoledne se účastníci seznámili s 12 principy efektivního budování značky, doplněnými o praktické ukázky, případové studie a aktuální výzkumná data z oblasti audio reklamy. Součástí programu byla i interaktivní soutěž a diskuse s odborníky. Akce proběhla ve spolupráci s časopisem Forbes.

„Existuje jen jedna část kódu značky, která umožní efektivněji získat pozornost zákazníka než maskoti. Je jím zvukový kód značky. Patří sem zvukové logo, melodie značky, unikátní hlas, píseň značky nebo vlastní zvukové efekty. Lidé v rádiích tohle dobře vědí, protože se živí zvukem. Tam, kde má spotřebitel málo času, zvukové symboly fungují nejen dostatečně rychle k upamatování, ale i jako spouštěč emocí. Pokud firmy využijí zvuk strategicky a konzistentně, výsledky na sebe nenechají dlouho čekat,“ říká Michal Pastier, autor Žluté knihy budování značky a kreativní ředitel agentury Darwin & the Machines.

„Chtěli jsme našim obchodním partnerům nabídnout nejen inspiraci, ale i konkrétní vhled do toho, jak dnes značky přemýšlejí o zvuku, emocích a reklamní efektivitě. Audio je mocný nástroj, Michal ukázal hodně zábavnou formou a na řadě příkladů, že je audio také naprosto klíčovou součástí značky i konkurenční výhodou. Zároveň je ale třeba o něm přemýšlet důsledně a v souvislostech,“ říká Petr Uchytil, marketingový ředitel Radiohouse.

Radiohouse bude kvůli vysokému zájmu o branding a tematiku audio reklamy v setkáních s odborníky pokračovat po zbytek roku 2025.