Radiohouse spouští Audio Arenu

Mediální zastupitelství Radiohouse spouští byznysový podcast Audio Arena. Série se zaměří na rozhovory s úspěšnými podnikateli se silným příběhem, kteří svůj byznys opírají o rozhlasovou reklamu. Rozhovory zároveň poslouží jako nástroj pro popularizaci rádia jako efektivního mediatypu v ČR.
„Základní myšlenka spočívá v tom, že většina lidí zná z rádia značky našich inzerentů, ale už méně jich zná detail jejich byznysu – a ještě méně pak samotné lidi v jejich pozadí. To jsme chtěli změnit, protože právě oni tu s námi jsou a mění Česko,“ říká Štěpán Ryska, jednatel Radiohouse.
Hosty zpovídá ve velmi uvolněné, až „punkové“ atmosféře Kateřina Pechová, moderátorka Hitrádia City. Pořad je produkován pro všechny formáty – od video platforem, přes audio podcasty až po krátké citace a úryvky ve vysílání rádií. „Plně multiplatformní přístup znamená, že posluchači mohou obsah vidět na YouTube, slyšet na Blaníku nebo Fajnu, nebo poslouchat v podcastu Chytrý (jak) rádio. Každá verze je trochu jiná a cílená na konkrétní publikum daného kanálu,“ říká Petr Uchytil, marketingový ředitel Radiohouse.
Každý host se dotkne i tématu rozhlasové reklamy jako formy marketingové komunikace.
„Tento obsah s jejich souhlasem používáme k podpoře rádia jako mediatypu. Je to kombinace proma našich klientů a našich rádií. Začínáme intenzivněji v Praze a středních Čechách a postupně budeme pokračovat do dalších regionů,“ říká Petr Harcuba, ředitel centrálního prodeje. Těší ho, že rádia „po čase opět dělají reklamu na rozhlasovou reklamu“. Dodává, že rozhovory se nevyhýbají tématům jako jsou začátky podnikání, velké neúspěchy nebo rady ostatním podnikatelům v oblasti komunikace. Každý díl je tak svým způsobem neformální formou edukace v oblasti byznysu a marketingu.
Prvním hostem byl podnikatel a vášnivý sběratel stavebnice LEGO® Miloš Křeček, majitel sítě Muzeum of Bricks a největší soukromé sbírky LEGO® na světě. Mezi dalšími hosty se objeví například „trenýrkový král“ Ruslan Skopal nebo legendární stěhovák Tomáš Vrána.
Audio Arena má ambici publikovat dva díly měsíčně. Pořad vzniká ve studiu Audiotech v Praze, přičemž v plánu je využít i regionální studia partnerských rádií. „Využijeme sílu našich regionálních rádií. Audio Arena rozhodně nebude jen přehlídkou Pražáků,“ předesílá s úsměvem Petr Uchytil. Studiové verze doplní v průběhu roku i „out of home“ natáčení přímo z byznysových eventů – doma i v zahraničí.