Dvojitý triumf online kampaně – Nábor zdravotníků a propagace nového pavilonu
Desítky životopisů
Desítky životopisů
Přesné reportování nám umožňuje jasně vidět, které životopisy přišly z našich online kampaní.
Mnoho telefonátů
Mnoho telefonátů
Navýšení telefonátů v našich reportech jasně propojíme s online kampaněmi, ale ten hlavní rozdíl klient pocítil sám.
Získání nových zaměstnanců
Získání nových zaměstnanců
Díky jasným a relevantním kampaním jsme oslovili i nové, perspektivní zaměstnance napříč všemi kategoriemi.

Webové stránky: https://www.nemocnicenachod.cz/lokality/nemocnice-rychnov-nad-kneznou
Období spolupráce: rok 2023
Využité služby: PPC, FB a IG reklama, RTB, tvorba Microsite
Popis firmy: Rychnovská nemocnice zajišťuje zdravotní péči pro druhý největší okres Královéhradeckého kraje a turistickou oblast Orlických hor.
V Nemocnici Rychnov věří, že cesta k uzdravení vede nejen přes špičkovou medicínu, ale i skrze lidský a rodinný přístup. Jsou si vědomi, že nemocnice může být pro mnohé stresujícím prostředím, a proto se snaží vytvářet atmosféru, ve které se pacienti i jejich blízcí cítí bezpečně, podporováni a respektováni.
Jejich motto je: „Rodinná nemocnice v srdci Orlických hor.“
Spolupráce s Radiohouse pro nás byla velmi přínosná a s výsledky kampaně jsme spokojeni. Oceňujeme profesionální přístup, znalost oboru, rychlé dodací lhůty i schopnost jemně popostrčit k dodání potřebných podkladů a stejně tak pružnost v úpravách kampaně během jejího nasazení dle průběžných výsledků. Radiohouse jako řešení komplexní online kampaně jednoznačně můžeme doporučit a sami se chystáme na další spolupráci.
Lucie Prouzová
tisková mluvčí Zdravotnického Holdingu královehradeckého kraje
Cíl kampaně
Nemocnice Rychnov udělala v náboru zdravotnického personálu zásadní obrat. Poprvé se naplno vrhla do online marketingu, aby přilákala nové sestřičky a lékaře. Zároveň online reklamu využila ke zpropagování budoucího nového pavilonu.
Naším úkolem bylo navrhnout komplexní digitální strategii, která by efektivně oslovila cílovou skupinu a atraktivně prezentovala benefity, které Nemocnice Rychnov svým zdravotníkům nabízí.
Kampaň měla zároveň za cíl budovat povědomí o nemocnici mezi širokou veřejností a propagovat výstavbu nového, moderního pracoviště.
Řešení
Microsite
https://zdravotnikemvrychnove.cz/
Pro Nemocnici Rychnov jsme vytvořili nový, atraktivní personální microsite, na kterou jsme cílili veškeré online reklamy.
Speciální personální microsite je klíčový pro efektivní nábor a budování značky zaměstnavatele. Na rozdíl od obecných kariérních stránek na vašem hlavním webu, microsite vám umožní vytvořit cílený a ucelený prostor věnovaný výhradně náboru a firemní kultuře.
PPC reklama
PPC reklamy byly primárně zaměřeny na zajištění dohledatelnosti nové personální microsite ve vyhledávačích Google a Seznam.
Souběžně s tím jsme spustili bannerovou reklamu, která měla dvojí účel. Podpořit náborovou kampaň u cílové skupiny zdravotníků a zároveň zvýšit povědomí o Nemocnici Rychnov v celém Královéhradeckém kraji.
Nedílnou součástí kampaně byl také remarketing, který efektivně oslovil uživatele, kteří již web klienta navštívili.
V rámci PPC kampaně využíváme mnoho typů reklam:
- Vyhledávací reklamy
- Obsahové reklamy
- DSA reklamy
- Remarketing
Reklama na Facebooku a Instagramu
Sociální sítě se osvědčily jako výjimečně účinný nástroj pro naši personální kampaň. Kromě klasických statických bannerů jsme úspěšně využili i carouselové reklamy.
Klíčové pro úspěch kampaně bylo použití autentických fotografií přímo z nemocnice. Pro náborové kampaně se nám nechali vyfotit lékaři i sestřičky Rychnovské nemocnice. U reklam na nový pavilon jsme pak využili reálné vizualizace.
Díky tomuto přístupu jsme zaznamenali mimořádně vysokou angažovanost a velmi pozitivní reakce naší cílové skupiny.
V rámci kampaně na sociálních sítí využíváme více typů reklam
- Povědomostí a dosahové kampaně
- Návštěvnostní kampaně
- Remarketing / retargeting
RTB reklamy
Pro tuto kampaň jsme zvolili interaktivní formát 3D BOX, který disponoval čtyřmi rotujícími stranami.
To nám umožnilo v rámci jednoho reklamního prostoru představit více benefitů, které Nemocnice Rychnov jako zaměstnavatel nabízí, a tím maximalizovat informační hodnotu pro potenciální zájemce
Výsledky
Kampaň, která se zaměřila na kombinaci cíleného náboru a budování povědomí, přinesla okamžitý úspěch a dlouhodobý přínos.
Klíčovým prvkem kampaně bylo vytvoření atraktivní personální microsite. Samotná náborová kampaň přinesla Nemocnici Rychnov úspěch v podobě několikanásobně vyšším počtu doručených životopisů.
Zároveň pravidelně budovala povědomí o nemocnici jako o instituci s lidským a rodinným přístupem.
V neposlední řadě nemocnice pomoci online reklamy úspěšně odprezentovala i budování nového, moderního pavilonu.
Související případové studie

XXL Kuchyně
Sociální sítě jsou tou pravou ingrediencí pro zvýšení povědomí o výrobci kuchyní na míru

Starkl – zahradník spol. s r.o.
Jak online marketing odsunul tištěné katalogy na druhou kolej.
Získávání objednávek pomocí předprodeje je vždy oříšek. My jsme změnou strategie a nastavením výkonnostních kampaní tento rok navýšili objednávky prostřednictvím online reklamy o 22 %.

PPC strategie, která funguje
60 % návštěvnosti a 54 % konverzí díky efektivním kampaním

Úspěch v online prodeji
Jak jsme zvýšili tržby prodeje laboratorního testování klíšťat o 61 % díky PPC kampaním.