Fajn rádio startuje hlavní promo tohoto roku. Posluchačům nabídne „lyžák za mega“! - Radiohouse

Fajn rádio startuje hlavní promo tohoto roku. Posluchačům nabídne „lyžák za mega“!

Fajn rádio, patřící do skupiny Media Bohemia, startuje jednu z historicky největších a nejúspěšnějších promotion Fajn rádia, projekt Fajn lyžák. Soutěž, ke které se váže 4týdenní masivní komunikace a promotion v on-air, off-air i na on-linech kanálech, nabídne vítězné třídě lyžařský pobyt s doprovodným programem v hodnotě milionu korun ve Ski areálu Klínovec. Kampaň k soutěži by měla oslovit až stovky tisíc studentů středních škol.

Od 6. února se mohou studenti středních škol po celé ČR přihlásit do soutěže Fajn rádia a vyhrát pro svou třídu „lyžák za mega“. V rámci výhry získají kromě pobytu, dopravy, skipasů, instruktorské výuky, také lyžařské vybavení a samozřejmě Fajn party od Fajn rádia, to vše v hodnotě milionu korun českých.

Princip hry o Fajn lyžák

Po dobu 4 týdnů bude muset přihlášená třída každý týden splnit jeden úkol, kdy vyfotí společnou fotku a umístí ji na příslušný web, sociální sítě Fajn rádia nebo Ski areálu Klínovec, který je partnerem soutěže. Vítězem se nakonec stane ta třída, která dostane ve veřejném hlasování největší počet like a komentářů pod svou fotkou. „Princip hry hodně staví na interaktivitě studentů a propojení on-air vysílání a našich online kanálů, kde například na TikToku jsme z českých médií cílících na mladé nejúspěšnější. Navíc nám generuje výborný obsah, který umíme využít i po skončení soutěže. Například v podobě back-stage contentu z lyžáku, předávání výhry apod., “ říká Ondřej Cikán, programový ředitel Fajn rádia.

Kampaň zasáhne stovky tisíc studentů středních škol

Fajn lyžák navazuje na předchozí ročníky a je to jedna z největších marketingových aktivit, kterou Fajn rádio doposud realizovalo. „Kromě standardní on-air kampaně se zaměříme na on-line komunikaci zejména na sociálních sítích. V neposlední řadě máme naplánovanou off-air podporu v podobě výlepu plakátů po středních školách v ČR i tiskovou a outdoor kampaň. Zasáhnout bychom měli kampaní 90 procent cílové skupiny rádia,“ říká Petr Uchytil, ředitel marketingu a produktu ve skupině Media Bohemia a dodává: „Navíc Fajn lyžák je také výborný obchodní produkt, protože dokážeme klientovi nabídnout nejen masivní cross mediální kampaň, ale rovněž mu pomůžeme zaktivovat jeho profil na TikToku a Instagramu, protože ho přirozeně zapojíme do podmínek soutěže.“