Novinky z oboru

Blanické Konopiště bude i letos plné hvězd!

15.4.2018 / Praha

A je to tady – v pátek 13. dubna jsme na BLANÍKU odhalili kompletní sestavu gratulantů, kteří nám dorazí popřát a zazpívat na Konopiště. Ve zdejším přírodním amfiteátru oslaví Rádio BLANÍK v sobotu 2. června 2018 své devatenácté narozeniny. A také tentokrát bude samozřejmě připraven program plný hvězd české a slovenské populární hudby.  Mezi hlavní komerční partnery této proslulé letní akce patří letos značky Ford, Velkopopovický Kozel, Fiskars či Tisknu levně a další partneři rychle přibývají.

 

I letos přivítáme některé hosty na Konopišti úplně poprvé. Svoji premiéru tu prožijí oblíbená zpěvačka Monika Absolonová a skupina Mirai, která si i mezi posluchači BLANÍKU našla za poslední rok spoustu fanoušků. Proto jsme rádi, že nám letos poprvé na Konopišti zahrají. Premiéru na blanických narozeninách prožila loni i skupina Slza. A jak nám už tehdy slíbili, rádi se mezi nás letos vrátí.

Tradice je tradice – proto i v letošním roce přivítáme Jakuba Smolíka, který si na Konopišti zazpívá už posedmnácté. Dorazí také Václav Neckář se skupinou Bacily, Michal Hrůza, anebo skupina No Name, která se určitě i tentokrát postará o báječnou show na pódiu. Velkou radost máme z vystoupení Anny K, která bude letos bezpochyby patřit k největším hvězdám programu. A stejně tak se těšíme na Petra Spáleného, který dorazí i se svojí ženou Miluškou Voborníkovou. Slovenský zpěvák Peter Nagy zpíval na narozeninách Rádia BLANÍK už několikrát, letos poprvé to ale bude za doprovodu legendární kapely Indigo. A stejně jako loni přivítáme na Konopišti Ilonu Csákovou, dnes už ale zároveň jako naši blanickou moderátorskou kolegyni😊.

Jak je vidět, i letos je program skutečně nabitý hvězdami. Už od pondělí 16. dubna jsou v prodeji vstupenky a v tento den se také dozvíte všechny podrobnosti k letošnímu blanickému Koncertu pro všechny bezva lidi.

Daří se i obchodní stránce projektu. „Rezervace našich klientů pro unikátní spojení s narozeninami Rádia Blaník na Konopišti jsou vždy rychle zaplněné, přesto se snažíme vyjít vstříc i klientům, kteří se rozhodnou pro partnerství takto na poslední chvíli,“ říká Petr Harcuba, obchodní ředitel regionu Praha a střední Čechy. Přitom upozorňuje, že RADIOHOUSE při určení způsobu komunikace v éteru, na webu či na místě akce hledá vždy řešení s ohledem na charakteristické potřeby klienta.

Pro další informace kontaktujete svého mediálního konzultanta RADIOHOUSE nebo navštivte https://www.radiohouse.cz/o-nas/kontakty/

HEADLINES

Headline, Newsletter, Novinky, Novinky z oboru, Tiskové zprávy

Rádio Černá Hora bude Hitrádiem Černá hora

Východočeské Rádio Černá Hora se v pátek 14.září promění v Hitrádio Černá Hora.  Rebranding Hitrádia...
Headline

Také vás zajímá, kdo vaši reklamu uslyší? Zvyšte výkon své kampaně!

7 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...