Novinky z oboru

Evropa 2 druhým nejposlouchanějším rádiem

8.2.2017 / Praha

Stanice Evropa 2 se stala dvojkou českého éteru. V rámci měření RADIOPROJEKT si polepšila v poslechovosti včera o 13 tisíc posluchačů. Denně si rádio naladí téměř 850 tisíc posluchačů, týdně pak více než 1,5 milionů posluchačů. Na trhu obě největší stanice multimediálního domu Lagardere Active ČR udržují stabilní podíl. Evropa 2 je také druhou nejposlouchanější stanicí, kterou lidé poslouchají při jízdě autem. 

„Aktuální výsledky poslechovosti vnímáme velmi pozitivně. Deklarují totiž, že cesta, jež jsme se na Evropě 2 rozhodli jít, je správná. Provedli jsme drobné programové změny, a hlavně jsme investovali v předchozím období do masivní marketingové podpory. Velmi efektivní pro nás byla zejména imageová kampaň Ranní show Evropy 2 s našimi hlavními tvářemi, Leošem Marešem a Patrikem Hezuckým,“ komentuje výsledky Lenka Maureryová, ředitelka Evropy 2.

Autoři RADIOPROJEKTU také uvedli, že Evropa 2 je druhým nejposlouchanějším rádiem v autě. Za prvním Impulsem zaostává o pouhé jedno procento. „Tato informace je pro nás rovněž velmi zajímavá. Je vidět, že i při poslechu v autě lidé hledají MaXXimum muziky,“ dodává Maureryová.

Podle výsledků RADIOPROJEKTU (pro SKMO realizují agentury STEM/MARK a Median) za 3. a 4. čtvrtletí 2016 si další stanici ze stáje Lagardere Active ČR – Frekvenci 1 naladí 843 tisíc posluchačů denně a téměř jeden milion čtyři sta osmdesát dva tisíc posluchačů týdně. Aktuálně vykazuje share 10,2 %. Stanice Evropa 2 pak udržuje stabilní share na úrovni 8,4 %. V ukazateli týdenní poslechovost vykazuje téměř milion šest set tisíc posluchačů. Denně si ji pak naladí 848 tisíc posluchačů.

HEADLINES

Headline

Speciální operace mají nové webové stránky

...
Headline

Nebojte se zeptat na finanční možnosti klienta

Téma peníze jsou ožehavým tématem. I obchodníci pak často chodí kolem ceny za zakázku jako kolem hor...