Newsletter, Novinky, Tiskové zprávy

Jak šel čas s pandemií koronaviru na Rock Radiu

24.4.2020 /

I když není pandemie zdaleka u konce a vývoj je nejistý, tak Rock Radio shrnuje svou komunikaci v době koronaviru, jak na ni reagovalo a co vše pro své posluchače připravilo.

Stejně jako ostatní media se snažili především informovat o aktuální situaci. Jak na Rock Radiu bývá dobrým zvykem, formu komunikace zvolili vhodnou pro cílovou skupinu posluchačů. Snažili se program přizpůsobit dané situaci a rychle reagovat na vývoj pandemie. Do vysílání proto ihned zařadili několik nových rubrik. Snahou bylo vyjít vstříc hlavně obchodnímu oddělení, pro které není tato doba jednoduchá. Realizovali  „slušné zdravice“, kde mohli klienti zdarma poslat song na přání např. svým zaměstnancům, nebo partnerům a touto formou jim poděkovat.

Zde je pár příkladů, které se ve vysílání realizovali:

  • Aktuální informace co dělat v případě, že se u vás objeví příznaky nákazy nemoc Covid – 19

  • Omezení, rušení akcí (nejenom koncertů), aktuální informace, odkaz na poslech Rock Radia online

  • Karanténa, zákaz vycházení, odkaz na poslech Rock Radia

  • Slušnej rock ži (v) je! Oslovili se kapely, které musely zrušit koncerty, aby zahrály pro posluchače. Interpreti zahráli exkluzivně a živě pro posluchače Rock Radia z domácího studia. Do akce se zapojily kapely: Dymytry, Alkehol, Vypsaná Fixa, Wohnout, Vilém Čok, Motorband, UDG a další.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Velikonoce, zákaz vycházení, odkaz na poslech Rock Radia, písně na přání

  • Soutěž o slušnou rockovou roušku (právě v realizaci – během prvního týdne dorazilo cca 150 fotek roušek) #ukazji

  • Za zmínku stojí songy ranní dvojice Marotha + Drtina. Například „Píseň do nepohody“ dosáhla historických čísel na našem FB. Zhlédlo jí cca 360.000 lidí a sdílelo 3.500.

  • Rock Radio samozřejmě myslí i na školou povinné posluchače (hlavně jejich rodiče) a tak pravidelně do vysílání a na sociální sítě zařazujeme například „Rockovou abecedu“.

 

 

HEADLINES

Headline

Také vás zajímá, kdo vaši reklamu uslyší? Zvyšte výkon své kampaně!

5 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...