Novinky z oboru

Lagardere Active ČR startuje projekt „Hraj si s námi“

29.11.2017 / Praha

 Vedle projektu Dopravní 1, Pro Fair Play a Rádio srdcem se jedná o další aktivitu společenské odpovědnosti, do které se pouští všechna média ze sítě Lagardere Active ČR. Tentokrát je hlavním cílem otevření veřejné diskuze nad současnými metodami výchovy dětí a jejich společných aktivit s dospělými a podpora společně tráveného času.

„Z našeho interního výzkumu, který jsme si realizovali pro značku Pigy, vyplývá, že existuje rozpor mezi tím, jak by lidé chtěli trávit čas se svými dětmi a vnoučaty a mezi tím, jak ho skutečně tráví. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli je motivovat ke změně a použijeme k tomu všechny naše dostupné kanály. Oslovíme 5,4 mil. lidí, z toho nejméně 10 tis. kontaktním způsobem a počítáme i se zapojením dalších partnerů, kteří budou myšlenku sdílet s námi. Jsem moc rád, že se podařila spolupráce s Hračkou roku, Mladou frontou i divadlem Minor a již nyní jsme v jednání i s konkrétními hračkáři a z mediálního prostředí jednáme o společném propojení ještě s Deníkem ze skupiny VLM,“ říká Petr Uchytil, ředitel strategického marketingu Lagardere Active ČR.

Společnost Lagardere Active ČR připravuje za tímto účelem i nový web, kde rodiče a prarodiče naleznou otevřenou databázi užitečných tipů a návodů, testy nejrůznějších hraček a her, návody na společné hraní i tipy na rodinné akce pro společně trávené chvíle.

Více informací o projektu naleznete zde: www.hrajsisnami.cz

HEADLINES

Headline

Také vás zajímá, kdo vaši reklamu uslyší? Zvyšte výkon své kampaně!

7 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...