Novinky

Média Lagardere spouští projekt Rádio Srdcem pro Život dětem. Vyvrcholí koncertem na Staroměstském náměstí.

27.11.2017 / Praha

Multimediální dům Lagardere Active ČR podpoří obecně prospěšnou společnost Život dětem, která se zaměřuje na pomoc nemocným a handicapovaným dětem. Koncem listopadu spustí charitativní projekt Rádio srdcem, který zakončí velkým koncertem na Staroměstském náměstí v sobotu 9. prosince. Vystoupí na něm například kapela Kryštof, Mirai & Poetika, Marek Ztracený, Anna K a další. Lagardere spustí koncem listopadu také masivní kampaň ve vysílání všech značek i na sociálních sítích a webech, v rámci které bude podporovat sbírkové konto. Chystá také live-streamový přenos z koncertu, do kterého se zapojí nejen umělci a moderátoři, ale i další subjekty. Jako generální partner se do projektu připojila společnost Lidl.

Projekt Rádio srdcem volně navazuje na loňský koncert Evropa 2 srdcem, jen se do něj tentokrát zapojila úplně všechna média ze sítě Lagardere, vč. dětské značky Pigy. „V loňském roce se nám ukázala velká síla našich médií v informování o společenských tématech. Třeba jen přímý přenos z charitativního koncertu si pustilo více než 800 tisíc lidí a věřím, že mnoho z nich pak přistoupilo i k aktivní pomoci. Za sebe jsem moc rád, že prostřednictvím projektu Rádio srdcem pomáhají naše značky i její zaměstnanci takové krásné věci jako je sbírka Život dětem. Protože u ní máme jasnou garanci toho, že finanční prostředky půjdou skutečně těm dětem, které je nejvíce potřebují, a navíc naše média budou u toho,“ říká Michel Fleischmann, prezident multimediální společnosti Lagardere Active ČR.

Kampaň Rádio srdcem

Lagardere Active ČR spustila k projektu Rádio srdcem kampaň koncem listopadu. Lidé se tak ve vysílání a zejména na webových stránkách rádia mohou poznat konkrétní příběhy dětí, se kterými moderátoři rádia natočili emotivní video medailonky a kterým poputují finance z letošní sbírky. V průběhu charitativního koncertu bude na webu a sociálních sítích stanic Evropa 2 a Frekvence 1 k vidění live-streamový přenos. Do projektu se také jako generální partner připojila společnost Lidl.

Více informací o projektu i samotném koncertu naleznete zde:

https://www.radiosrdcem.cz/

HEADLINES

Headline

Také vás zajímá, kdo vaši reklamu uslyší? Zvyšte výkon své kampaně!

7 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...