Newsletter, Novinky, Novinky z oboru, Tiskové zprávy

Prázdninový krajánek Rádia BLANÍK

3.7.2020 /

Všude dobře, doma nejlíp… Myslíte si to také? Pak jste na tom stejně jako Rádio Blaník! Pojďte s blanickým týmem poznávat celé léto krásy naší země. Na letošní prázdniny si Blaník připravil velký cestovatelský projekt „Všude dobře, doma nejlíp“.

Každý všední den vyráží tým Rádia Blaník na zajímavá místa Čech a Moravy. Prázdninový krajánek Rádia BLANÍK zprostředkuje posluchačům spoustu zajímavých tipů na výlet i rodinnou dovolenou. Chystají živé vstupy, fotky i videa. Start projektu proběhl ve středu 1. července 2020 na Staroměstském náměstí v Praze, kde byla představena i nová auta, která pro tento projekt poskytla společnost Přerost a Švorc AUTO a Škoda auto.

Pro posluchače jsou připraveny v souvislosti s touto kampaní i soutěže o zajímavé ceny. Stačí správně tipnout, kam daný den Prázdninový krajánek konkrétně vyrazí. Kdo bude nejrychlejší, může vyhrát pobytové vouchery, vstupenky na zajímavé akce nebo do atraktivních míst (např. rodinnou vstupenku na Staroměstskou radnici nebo do aquaparku Čestlice), anebo Cestovní knihu / Autem po Čechách, Moravě a Slezsku. A navíc – během prázdnin potěší celkem dvacet šťastlivců voňavým překvapením v podobě 7,5 kg šunky na kosti od společnosti LeCo.

Pro letošní rok byla připravena také jedna speciální novinka – interaktivní cestovatelská mapa, kam budou postupně vkládány podrobnosti o jednotlivých zastávkách Prázdninového krajánka. Mapa je umístěna na krajanek.radioblanik.cz a zájemci tam najdou zajímavé tipy, fotky i podcasty z jednotlivých zastávek.

Rádio BLANÍK vám zkrátka letos dokáže, že opravdu platí „VŠUDE DOBŘE, DOMA NEJLÍP“. Partnery projektu jsou Prague City Tourism, město Karlovy Vary, město Plzeň a Pardubický kraj.

HEADLINES

Headline

5 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...