Newsletter, Novinky, Novinky z oboru, Tiskové zprávy

Zájem o reklamu v rádiu loni rekordní

6.2.2019 /

Ve středu 6.2. byly publikovány výsledky poslechovosti rozhlasových stanic v ČR za období 3 + 4 Q 2018 – Radioprojekt. Spolu s poslechovostí byly zveřejněny i odhady čistých mediálních investic za rok 2018, které pravidelně zveřejňuje rozhlasová sekce Sdružení Komunikačních a Mediálních Organizací (SKMO). Ukazuje se, že zájem o reklamu v rádiu byl v loňském roce rekordní.

Ve čtvrtém čtvrtletí (Q4 2018) představovaly čisté investice do reklamy na rádiích v ČR objem 513,5 mil. Kč. To je meziročně mírný nárůst o cca 15 mil. Kč. Dařilo se růst zejména v říjnu a listopadu, prosinec byl srovnatelný s předchozím rokem. Rostoucím segmentem jsou především prodejci automobilů, maloobchod (potraviny i non food), móda, internetový maloobchod, nebo nabídky pracovních míst.

Růstový čtvrtý kvartál pokračoval v trendu předchozích období. Za celý rok 2018 díky reklamním zadavatelům tak vzrostl objem čistých investic do rozhlasové reklamy na 1,57 mld. Kč. Za poslední tři roky narostl o více jak 100 mil. Kč! Rok 2018 byl rekordní nejen z hlediska celkového objemu, ale i tempa růstu čistých investic do rozhlasové reklamy. Tempo růstu dosáhlo za celý rok úrovně +2,9%.

Celou prezentaci přehledu čistých rozhlasových investic Q4 2018 a celoroční shrnutí je možné  stáhnout zde: ČI2019_RP1.

#radiojenejlepsi #radiojede #radioprojekt

HEADLINES

Headline

Také vás zajímá, kdo vaši reklamu uslyší? Zvyšte výkon své kampaně!

7 z 10 řidičů v naší republice poslouchá týdně právě naše rádia, tj. rádia ze skupiny RADIOHOUSE. Ví...
Headline

Produkční tipy dobré rozhlasové reklamy

Příprava mediální strategie Existuje mnoho přístupů jak připravit efektivní mediální strategii a my...